Koskocaman bir yıl

Merhaba sevgili Mavi Şimşekler Sınıfı velilerimiz,

Hayli oyun oynadığımız, merak ettiğimiz, araştırma yaptığımız, sohbet ettiğimiz, çizdiğimiz, boyadığımız, güldüğümüz bir yılı geride bıraktık. Heyecanla beklediğimiz dişlerimiz çıktı, diş perilerinin hayal ürünü olduğunu anladık ama hediyelerinden vazgeçemedik. Boyumuz uzadı, pantolonlarımızın paçalarını kestik yine kullandık. Çoraplarımız eskidi ve delindiler. Önce aradan kaçıveren baş parmağımızla dalga geçtik sonra da içine pirinç, mercimek doldurup, tavşan yaptık. Sonra fark ettik ki, evlerimizde anne ve babalarımıza ait çok sayıda tişörtler var.  Çoğumuz kendi eski tişörtlerimize kıyamadık, kaptık anne ve babamızın tişörtlerini, sınıfımıza Mercan geldi ve onlardan  bez çanta yaptık. Bol bol çizip, karaladığımız, boyadığımız kağıtlardan da bir türlü ayrılamadık. Şenay’ın blenderını aldık. Fırat’ın atölyesinde kağıtları hamur yaptık sonra da yepyeni kağıtlara yolculuk yaptık. Bu kağıt yolculuğumuzda yeniden dönüştürmeyi, dönüştürdüklerimize sahip çıkmayı da öğrendik. Bıkmadık, yaptığımız kağıtlara da tekrar resim yaptık. Tuvalet rulolarından kalemlik, kartonlardan atık kutusu, kozalaklardan kukla, kumaşlardan pelerin yaptık. Yani biz hiç bıkmadık, hep yaptık. Bize atık olarak ne verildiyse, biz atık olan neyi bulduysak hep yeniden yaptık. Biz dönüştürdük, dönüştürmeye de  kendimizden başladık. Hem de daha 7 yaşındayken… Dönüşe dönüşe birden kendimizi Geri Dönüşüm Kahramanları olarak bulduk.

Okuma saatlerinde kitap okurken, hadi bu kez de yazalım dedik. Ne yazalım? Neyi yazalım? derken; atıkları yazalım, kutuları yazalım derken, derken… içimizden birisi Minik Atıklar’ı yazalım diye ortaya bir fikir attı. Diğeri de: “Bize kim yardım eder ki?” dedi ve yanımızda Aslı Tohumcu’yu bulduk.  Aslı Hanım bizi her Salı ziyaret eder oldu ve biz de her Salı başka dergileri araştırır olduk. İçimizden editörler çıktı, yazarlar, çizerler, karikatürcüler. Sonra haber seçmek gerekti ve sonra da işbölümü yapıp, dergiyi hazırlamak. Bu dergiye büyük bir titizlikle çalışıldı. Toplantılara zamanında gelindi, editörümüz hazırladığı dosyasıyla hep yapılan ve yapılacak işleri kovaladı.  Yazarlarımız büyük bir keyifle yazdılar, çizerlerimiz büyük bir istekle çizgilerini salıverdiler kağıda. Sonrası malum. Çok değerlimiz Fırat’ın her zaman motive edici, tasarımcı desteğiyle Minik Atıklar Dergisi son halini aldı.

Sıra Aslı Kıyak İngin, Nurgül Türker ve Beyhan Gültaşlar’la birlikte okul bahçemizi tasarlamaya geldi. Her Perşembe günleri bahçemize farklı gözlerle baktık. Paletlerle evcilik kapılarımıza, tekerlek ve kütüklerle oluşan parkurumuza, içerisinde döndüğümüz silindirimize, bahçeye örülen ağlarımıza kadar herşeyi deneyimledik. Deneyimledikçe bizi uzmanlar dinledi, dinlendikçe biz yine deneyimledik…Bütün bu deneyimlerle de yine büyüdük. Bildiğimiz ve kulağımıza hoş gelen şey yine büyüdüğümüz..:)

Hep birlikte güçlü bir aile olarak bir yılı geride bıraktık.

Dilerim zaman geçtikçe sağlamlaşan bu bağ, güzel, yeni deneyimlere kapılarını aralar.

Hepinize bize kattığınız değerler için çok teşekkür ediyorum ve keyifli tatiller diliyorum.

Şenay Arslan Soyaltın

IMAG2367_1

IMG_2985

 

 

Haziran / İlk Hafta

Merhaba sevgili velilerimiz,

bu hafta okulumuzun UKKSA Kampı olduğu için, biz de güzel bir program oluşturduk ve haftayı dolu dolu geçirmek istedik. Elbette kamptan gelenlerde çok şey anlatacaklardır ama bizim sizlere anlatacaklarımız şunlar:

Pazartesi gününe atık nesnelerden kukla yaparak başladık. Bulduğumuz atık nesneler ve hayal gücümüz birleşince ortaya bizim konuşarak ürettiğimiz karakterlerimiz çıktı.

IMAG2670 IMAG2671 IMAG2673IMAG2674 IMAG2677 IMAG2678

Salı günü Astoria Alışveriş Merkezi’ne gittik. Hepimizin cebinde 15’er lira para vardı. Paralarını kağıttan cüzdan yapıp, içine koyanlar da oldu :) Tabi ki başlangıçta bu para tüm hayallerimizi suya düşürdü. İlk almak istenen şeyler 110-80-65 liraydı. Birbirlerinden borç istediler ama kim kime borç verecekti, çözemediler. Sonra herkes kendi harcamasını yapsın diye karar alındı. Yine de isteklerin tutarı büyüktü. Baktılar olmayacak, rakamlarda zorunlu olarak düştü :)

30-25-20. Fakat bu da olmadı. Alınan defterler geri yerlerine kondu, oyuncaklar bırakıldı. Sonunda düşük fiyatlı çok şeyler alabileceklerine karar verdiler. Bir silgi, bir kalem, farklı bir defter, farklı bir oyuncak. En son çıkarken şu cümleler kulaklarımıza geliyordu.

“_ Oh be! sonunda buldum. Onu almadım ama tam 4 tane şey aldı. Bir sürü. Hem de 1 liram arttı.”

IMAG2702  IMAG2711IMAG2695 IMAG2696 IMAG2698 IMAG2733 IMAG2738 IMAG2725 IMAG2729 IMAG2730IMAG2683 IMAG2688 IMAG2692IMAG2714 IMAG2723 IMAG2724IMAG2744

Çarşamba günü sevgili Bahar Gürey sınıfımıza geldi ve bizlere masal anlattı. Ardından da Jeux Dramatiques yaptık. Tülleri kullanarak masal kahramlarına dönüşmemiz, rolleri seçmemiz ve canlandırmamız çok keyifliydi.  Özellikle de rollerde;esas kahramanları değil de; fare, farenin arkadaşı, farenin arkadaşının arkadaşı olarak role girmek istemeleri ise bizleri güldürdü:)

IMAG2761 IMAG2763 IMAG2765 IMAG2772

IMG-20170609-WA0011 IMAG2785 IMAG2791 IMAG2773

Film izleme saati yaptık ve Moana’yı izledik. Kız- erkek kahraman dengesinin çok güzel verildiği ve özellikle kahramanın kız olduğu iyi örneklerden biri olan bu film bizim sınıfı çok etkiledi ve konuşmalar teneffüslerde de devam etti.

Perşembe günü Pera Müzesi’nde yaratıcı drama çalışmaları yaptık. Drama öğretmenimiz Derya’nın hazırlıkları ile oluşan bu çalışma ile öğrencilerimiz müzenin bir de böyle gezilebileceğini farkettiler.

IMG-20170609-WA0003IMG-20170609-WA0002IMAG2802 IMAG2804

IMG-20170609-WA0009IMAG2807 IMAG2809

Ardından meyve partisi yaptık. Meyve tabaklarımızı kitaplarımızın yanına alıp, kitap okuduk.

IMAG2816

Cuma günü ise sandviçlerimiz, meyvelerimizle ve oyunlarımızla da haftayı noktaladık.

Bizden bu kadar. Herkese çok keyifli hafta sonları diliyorum.

Şenay Arslan Soyaltın

minik kaplanlar 4. çeyrek 8. hafta

Hem sanat kampımıza katılanlar hem de hasta olan arkadaşlarımız olmasından dolayı bu hafta daha az sayıda arkadaşlarımızla bir hafta geçirdik. Çember saatlerimizde başımıza gelen ilginç olayları konuştuk.  Sene boyunca işlediğimiz konulara dair tekrarlar yaptık, sınıf mevcudumuzdan dolayı yeni bir konu işlemedik. Okuma yazma çalışmalarımıza devam ettik, kitap okuma saatimizi sürdürdük, matematik konularında geçmişe yönelik tekrarlar yaptık, film izledik, oyunlar oynadık. “Doğuda çocuk olmak” isimli Güneydoğuda dağ köyünde yaşayan bir çocuğun hikayesi  bir kısa film izledik, onun hayatıyla bizlerin hayatlarının benzerlik ve farklılıklarını konuştuk.

 

IMG_5142   IMG_5290

IMG_5296 IMG_5298 IMG_5301 IMG_5317 IMG_5318 IMG_5320 IMG_5323 IMG_5339 IMG_5340 IMG_5350 IMG_5353 IMG_5357 IMG_5360 IMG_5362 IMG_5363 IMG_5365

Mayıs – Son Hafta

Merhaba Sevgili Velilerimiz,

Bu haftaya yine “Hafta Sonu Neler Yaptık?” adlı çalışmamızla başladık. Bu çalışmaya başladıktan sonra sınıfımızdaki herkesin, hafta sonu neler yaptığından haberdar olduğumuzu fark ettik. Sınıfımızdan bir arkadaşımız, geçen hafta ile aynı cümleleri söyleyen birisine; “bunu geçen hafta yapmıştın ve söylemiştin. Başka neler yaptığını söyler misin?” demesiyle anladık. Bu durum bize, birbirimizle daha çok ilgilendiğimizi, daha çok haberdar olmak istediğimizi gösterdi.

Türkçe derslerimizde 5N 1K konusunu işledik. Ardından da bu konu ile ilgili olan oyunlar oynadık. Oyunlarımızda kahramanlar yarattık (Kim?), kahramanlarımız belirli bir zamanda yaşıyorlardı (Ne zaman?), onlara zihinlerimizde bir mekan tasarladık (Nerede?), karşılarına birtakım olaylar çıktı ( Ne?) ve çözüm yolları ürettiler (Nasıl?) ve olayları çözdüler.

Bu oyunlardan sonra hikaye yazabileceğimizi keşfettik. Bu kez de soruları belirgin olan bir hikaye yazma sürecine başladık. Kahramanın özellikleri üzerinde durduk ki; zihnimizde bu kahraman görünür olsun. Ardından yaşadığı yeri ve zamanı tasvir ettik. ( O zamanda yaşarken neler yaparlardı?) Ardından hikayemizde yol aldık, olaylar gelişti ve en sonunda da sonuç bölümüne geldik. Fark ettik ki; biz hikaye yazabiliyoruz ve bundan çok eğleniyoruz. Hatta hikayeleri birleştirip, kitap yapmaya karar verdiler. Bakalım bu çalışmalar için zamanımız yetecek mi?

IMAG2624 IMAG2628IMAG2629 IMAG2630 IMAG2632

IMAG2592 IMAG2593 IMAG2594 IMAG2595

IMAG2599 IMAG2603

IMAG2602  IMAG2607IMAG2605

Okuma saatimizde sevdiğimiz birkaç kitabı okuduk. Bu saatlerdeki fısıltılarımız hikayedeki kahramanlarla ilgili oluyor ve anlatırken ki yüzleri görülmeye değer doğrusu :)Heyecan ve merak eklenince kitaplarda bizleri başka maceralara sürüklüyor. Öğrencilerimiz bu hafta çok birçok macerada gezindiler bence :)

Türkçe dersimizde eylem/ hareket üzerine konuştuk ve çalışmalar yaptık. Hayvanların yaptıkları eylemleri işaretlerken (zıplama- yüzme- uçma- yürüme..) işbirlikli çalışmalarımız devam etti.

Matematik dersimizde yine 4 işlemle ilgili problem çözme çalışmaları yaptık. Problemlerde verilen ve istenen bilgiyi anladığımızdan beri soru yazmaktan sıkılmıyoruz artık.

Bahçedeki oyun alanı çalışmalarımız da devam etti. Beyhan Gültaşlar ve velilerimiz Aslı İngin, Nurgül Türker bizimleydiler. Bahçedeki materyalleri nasıl kullandıklarını,materyalleri nasıl daha işlevsel olabileceklerini ve bahçeye daha hangi malzemelerin gelmesi gerektiğini öğrencilerimizle tartıştılar.

IMAG2633 IMAG2636

Hepinize keyifli bir hafta sonu diliyorum.

Şenay ARSLAN SOYALTIN

minik kaplanlar 4. çeyrek 7. hafta

Bu hafta çember saatlerimizde uygarlık projemizin son ayağı üzerine tartışmalar yürüttük. “Nasıl bir şehir istiyoruz”, “bir şehirde neler olur” bunların ön tartışmalarını yaptık. Sonrasında her küme kendi şehrinin çizimlerine başladı. “Kuş bakışı görüntü nedir”, “bir şehirde temel olması gerekenler nelerdir” bunları tekrar tartıştık, varolan başka şehirlerin görünüş ve planlarını inceledik. Ortaya birbirinden ilginç fikirler çıktı. Şehrin ortasında başka dünyalara açılan kara delikler, ejderhalar, çeşitli heykeller, yüzme havuzları, silah müzeleri ( silahlar en çok müzelere yarışır demek istiyorlar sanırım :) ), geniş caddeler, tavşanlar, dev trambolinler, yürüyen çilekçi dükkanları..  Tabi ki kitap tanıtımlarımızda devam etti.

IMG_5235  IMG_5234

IMG_5238  IMG_5236

 

IMG_5233  IMG_5232

IMG_5231 IMG_5230

IMG_5229  IMG_5222

 

IMG_5195  IMG_5196

 

IMG_5165  IMG_5141   IMG_5121  IMG_5140

IMG_5139  IMG_5121

 

 

 

Okuma yazma çalışmalarımızda düz yazı ile kendi öykülerimizi yazdık. Dikte çalışmalarımıza devam ettik. Bahçemizde yaptığımız okuma saatimiz bu hafta da tekrarladık

IMG_5202  IMG_5208

 

IMG_5244  IMG_5243

 

IMG_5142

Matematik çalışmalarımızda “uzunlukları ölçme” konusuna başladık. “Her kümenin masasına uygun bir örtü yaptırmak isteseydik ve örtüleri yapacak terziye ölçü vermemiz gerekseydi nasıl bir ölçü verirdik”  sorusuyla herkes kendi masasını ölçmenin bir yolunu aramaya başladı. Kimi ellerini kullanarak ölçerken (karış) kimi arkadaşlarımız cetvel kullandı, bazı arkadaşlarımız kendi cetvellerini yaptılar, peki ama cetveller kısaydı nasıl bütün masayı ölçecektik ? Sonunda bütün kümeler ortak bir çalışmayla kendi masalarının ölçülerini buldular. Uzunluklarına göre nesneleri sıralama, ölçme ve karşılaştırma konusunda sorular çözdük.

IMG_5147  IMG_5149

 

IMG_5150  IMG_5148

IMG_5153  IMG_5151

IMG_5152  IMG_5143

IMG_5144  IMG_5158

IMG_5157

ve bu haftadan kareler ;

IMG_5167  IMG_5166

 

IMG_5169  IMG_5154

 

IMG_5209  IMG_5210 IMG_5171

 

IMG_4979

Grade 4

Merhabalar,

 

 

Merhabalar,

“High Water ” adlı kitabımızı bitirmek üzereyiz.Ben ve Rosie ‘nın robot Clunk ile  olan maceralarını okumak,takip etmek çok hoşlarına gidiyor ve hikaye ile ilgili alıştırmaları artık çok daha rahat ve kısa sürede yapıyorlar. Karakterleri canlandırırken  ses tonlarına ve vurgulamaya dikkat ediyorlar.

2017-05-12 13-33-44 2017-05-12 13-33-48 2017-05-12 13-33-50 2017-05-12 13-33-54

Simple past konumuz devam ediyor  ayrıca “Have To” kalıbını öğrendik, yapmak zorunda olduğumuz şeylerle ilgili çalışmalar yaptık.

IMG_3428IMG_3431

IMG_3432

Bu hafta işlediğimiz konuda pizza yapımı vardı tarifini ve yapılışını öğrendikten sonra biz de okulumuzun yemekhanesinde deneme yaptık ve çok lezzetli pizzaları piştikten sonra yedik.

Receipe

1 onion, 2 tomatoes, flour, olive oil,cheese

Instructions

Chop the onion and tomatoes

Fried the onion and tomatoes

Put the mixture on the yeast

Then add the cheese and put it in the oven

IMG_3512IMG_3516

Bu hafta bir konuğumuz vardı,drama öğretmeni Gökhan. Bize duruşlarımızla ilgili,mimiklerimizi kullanışlarımızla ilgili bilgiler verdi ve bununla ilgili oyunlar oynadık, çok eğlendik.

IMG_3514  IMG_3518 IMG_3519IMG_3528

IMG_3520

Daha sonra ikişer ikişer canlandırma yapan öğrencilerimize diğer arkadaşları soru sorarak canlandırmalara katıldılar.

IMG_3436 IMG_3435

Sevgiler….

Grade 3

Merhabalar,

6. ve son ünitemizi yapıyoruz konumuz sea animals , past form of verb to be ( was/were) ve  past simple . Simple past tense ile cümle kurmayı öğreniyoruz  tabii öncelikle düzenli ve düzensiz fiiller üzerinde çalıştık onları ezberlemeye çalışıyoruz.

I went to Ankara last summer.

We ate  a lot of choclate yesterday.

There was a crap on the rocks a few minutes ago.

The robbers at the museum kitabımızı bitirdik , onunla ilgili picture dictionary yaptık.Son kitabımız “Tree”ile önümüzdeki hafta çalışmaya başlayacağız.

2017-05-12 12-38-34 2017-05-12 12-38-44

Simple past çalışmalarımız , fillerle ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Aşağıdaki çalışmada fiillerle ifade edilen resimleri bulduk ve daha sonra bulmacadan fiillerin past formunu bulmaya çalıştık çok eğlendikleri  bir çalışma oldu.

IMG_3529 IMG_3531 IMG_3532 IMG_3533

Cambridge sınavına girecek olan öğrenciler için de çalışmalarımız devam ediyor. Listening ve reading writing sınavlarını oldular hazırlık aşamasında ayrıca sınavda çıkabilecek kelimeler üzerine çalışmalarımız oldu. Haftaya yine bir deneme sınavımız olacak.

Sevgiler…

 

Hello from the Minion’s Class,

We have just wrapped up the third episode in our Wallace and Gromit’s Wrong Trousers Video Book.

In this last episode the students learned all about the penguin and his plan to steal the blue diamond. They also learned about the different controls that the techno trousers have and about different textures of clothing.

Here the students made a secret code and then gave it to their friend to decode and act out the commands.
1-4-5-4-7: Forward- leg up- suction on- leg up- turn left

 

IMG_0431 IMG_0432 IMG_0433 IMG_0434 IMG_0437 IMG_0439 IMG_0462 IMG_0459 IMG_0454 IMG_0452 IMG_0448 IMG_0447

 

Here the students are describing to each other what they are wearing.

IMG_0592 IMG_0594IMG_0593

 

We will continue to move through the Wallace and Gromit book until the end of the year.

Thanks,
Minions

 

 

 

GRADE 2

Merhabalar,

Kitabımızın son ünitesi olan 6. ünitemizi de bitirmek üzereyiz. Son ünitemizde konumuz yiyecekler ve öğün yemeklerini öğreniyoruz.

2017-05-12 11-26-54 2017-05-12 11-26-57

I have breakfast at 8 o’clock.

I have egg,cheese and bread for breakfast.

I have lunch at 1 o’clock.

I have sald and chicken for lunch.

I have dinner at 8 o’clock.

I have rice,meat for dinner.

2017-05-12 11-26-59 2017-05-12 11-27-06

Öğrencilerimiz  öğünleri öğrendikten sonra pair work çalışması  yaparak birbirlerine soru sordular ve guessing game oynadılar.

IMG_3361

Daha sonraki derslerimizde kendi menülerimizi oluşturduk ve birbirlerine hangi öğün hangi yemeği sevdiklerini anlattılar.

IMG_3450 IMG_3452 IMG_3453 IMG_3454

Daha sonra diğer arkadaşlarının dışında sınıfa sunum yaptılar.

I have jam, cheese and egg for breakfast. I drink milk. I have rice,potato and salad for lunch.

I have chicken and rice for dinner.I drink ayran.

IMG_3455 IMG_3456 IMG_3457 IMG_3507 IMG_3509 IMG_3510

Hello from the Blue Lightning Class,

To finish our last unit we made hybrid animals. The students came up with their own animals. Then we played a game where they had to try to guess the animals names while their friends presented the hybrid animal.

IMG_0466IMG_0548 IMG_0549IMG_0547

They came up with some pretty unique names like, “GIRELEGON, CATFISH, FISRROT.”

 

Circle word spit!

We started learning about different foods and when we eat them.

Once this was finished the students categorized all the food into the different meal times; breakfast, lunch, dinner, snack, extra.

IMG_0580 IMG_0579

We have started to created different meals, and next week we will act out eating in a restaurant.

Thanks,

Blue Lightning Class!

GRADE 1

Merhabalar,

Sene sonu yaklaşırken biz de ünitelerimizin sonlarına doğru geldik şu an 12. ünitedeyiz. 11. ünitemizde actions ve present continuous tense çalışmaları yaptık.

I am running.

Look at the boy! He is flying a kite.

Look at the girl! She is jumping.

 

IMG_3194 IMG_3459

12.Ünitemizde “Wild Animals” konusunu işliyoruz. Hayvanlarla ilgili çeşitli aktiviteler yapıldı.

It is a giraffe. It has long neck.It has small ears.

Yukarıda yazılan cümlelerle ilgili konuşmalar yapıldı.

IMG_3534 IMG_3535

IMG_3536 IMG_3537

Öğrencilerimiz  pair work çalışmaları yaparak birbirlerine fotokopide olan hayvanlarıanlattılar.

It is a monkey. It has long tail,. It has small eyes and big ears.

It is an elephant. It has a big nose.

IMG_3538

Sevgiler….

 

Hello from the Mini Tiger’s Class,

Places and present continuous.

-The hospital is next to the library.

-The Library is in front of the school.

-I’m going to the library.

-I’m reading at the library.

IMG_0490 IMG_0508

Actions and verb to be.
-I am…

-She is….

-He is…

We are…

Running, jumping, roller skating, playing basketball, dancing, etc.

We made flashcards to use during our songs, and for games.

IMG_0528 IMG_0529 IMG_0530 IMG_0531 IMG_0532

One person would do an action and the others would repeat and hold up the cards.

IMG_0539 IMG_0533

Pipe Cleaner Action Figures….

We made different characters with pipe cleaners and then made a scene to show the action. Once we finished we lined the papers on the wall and wrote about our friends next to our paper.

IMG_0587

Thanks,
Mini Tiger’s Class!!!

KINDERGARTEN

Merhabalar,

“What snacks do you like ?” unitemize başladık ve ilk önce meyvaları öğrendik.

I like strawberries  I don’t like grapes.

Do you like banana?

Yes, I like / I don’t like .

2017-05-11 10-44-26 2017-05-11 10-44-56 2017-05-11 10-44-59 2017-05-11 10-45-52 2017-05-11 10-45-53 2017-05-11 10-47-30 2017-05-11 10-47-33 2017-05-11 10-48-41 2017-05-11 10-52-52

Bu yeni konumuzla ilgili çeşitli aktiviteler yaptık.

2017-05-11 10-52-58

Bu konudaki good behaviour ( iyi davranışlar)

-May I have a banana?

Yes, sure

-May I have an apple?

Yes, sure.

IMG_3494 IMG_3497 IMG_3498

Daha sonra en sevdikleri puppet olan Fifi ile birlikte ;

My favourite fruit  is pineapple. I like pineapple it is yellow and green.

My favourite fruit is apple.

Konumuz gereği “Friendly Snacks Balls” yaptık . Öğrencilerimiz Özge’nin hazırlıdığı Receipe Book kitaplarını kullandık ve snacks ball malzemelerini defterlerine çizdiler ve yapılışını resimlediler.Daha sonra malzemeleri karıştırdık ve snacks balls yapıp afiyetle yediler çok beğendiler.

 

IMG_3500 IMG_3503 IMG_3505

Online oyun oynamayı çok seviyoruz sayılarla ilgili oyunumuzu oynadık çok keyifle vakit geçirdik ve sayıları tekrarlamış olduk.

Sevgiler…..

IMG_3506

 

 

Hello from the Friend’s Class….

Memory Game.

-We have blackberries.

-We have lemons.

-I like cherries.

IMG_0583 IMG_0545 IMG_0546 IMG_0542 IMG_0544

CHAAAAA…..CHIIIIIIIIIII……CHOOOOOO……

We were magicians for a day. By saying cha, chi, cho, a fruit would appear on the screen and we talked about which ones we like and don’t like.

IMG_0535

Fruit Salad.

We prepared to make fruit salad for 3 days.

We learned the “Fruit Salad” song by the wiggles. “Fruit Salad, Yummy Yummy.” The song takes us through all the steps of making fruit salad. Once we were comfortable with the steps we made a recipe page and finally made fruit salad.

 

Recipe & Steps.  IMG_0597 IMG_0595 IMG_0599

 

Collecting Materials.IMG_0607 IMG_0606

We need fruit, a bowl, a spoon, and a knife.

 

FRUIT SALAD!!!!!

-We are making fruit salad.

-We are chopping fruit.

-Put it in the bowl.

-Mix! Mix! Mix!

-Yummy! Yummy!

 

IMG_0612 IMG_0617 IMG_0615 IMG_0611 IMG_0610

See you next time,

Friends Class!