Grade 2

Merhabalar,

Müzik aletlerini tanıdık ve cümle içinde kullandık;

I can stroke the violin.I can shake the maracas. I can blow the flute.  I can hit the drums.

IMG_9677 IMG_9676

3. Unitemizde konumuz “Clothes” ve “Present Continuous Tense”Kıyafetler ile ilgili kartları kullanarak giysiler konusuna giriş yapıldı. Kitaplarımızda bununla ilgili çeşitli pekiştirme çalışmaları yapıldı. Hangi mevsimlerde ne çeşit kıyafetler giyiliyor konuları işlendi.

What is she wearing?

It is  a sunny day. She is wearing a green T-shirt and yellow shorts. She is wearing sun glasses and sandals.

It is winter.The weather is cold.He is wearing a blue scarf, a wooly hat, gloves.He is wearing a coat.

IMG_9875 IMG_9877 IMG_9878 IMG_9885

Pair work çalışmasında aktivite kitaplarından kesmiş oldukları kız ve erkek figurlerini istedikleri gibi giydirerek kıyafetleri boyadılar ve daha sonra birbirlerine sorular sordular.

A: Boy or girl?

B: Boy. He is wearing  a scarf, wolly hat, gloves and boots.

A: Is it winter?

B: Yes, it is.

IMG_9887 IMG_9888 IMG_9889

İki öğrencinin okul kıyafetleri ile ilgili kısa  text okunarak ona göre öğrencilerin kıyafetleri boyandı ve “True,False” çalışması yapıldı okuduğunu anlama açısından çok yararlı bir çalışma olmuştur. Text reading  aynı zamanda telaffuzlarını geliştiren bir çalışmadır.

IMG_9972 IMG_9973

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories sitesinden “My Favourite Clothes” adlı hikayeyi izlediler ve bununla ilgili izlediğini anlama çalışmaları yaptılar.Bu çalışmaların içeriğinde;  kelime ve resim eşleştirme, hikaye ile ilgili yarım cümleleri tamamlayan diğer cümle ile ilgili  cümle eşleştirme çalışması yapıldı.

*I’m taking your old clothes…     …to the charity shop.
* The slippers are still OK though.  Peter bought these for me.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın