Yağmur Suyu Toplama..

Geçen hafta su döngüsü üzerine konuşmuş ve okulda borulardan sızan suları toplayabileceğimiz kararını almıştık. Bunun için Remida’ya gittik ve borulardan sızan suyu kaplara aktarabileceğimiz bütün malzemeleri topladık.

IMG_0528

IMG_0531IMG_0532

IMG_0535

IMG_0538

En çok su sızdığını keşfettiğimiz boru için ilk grup çalışmalara başladı. Boruları, hortumları, şişeleri ve hunileri birbirine ekleyerek yukarıdaki suyu aşağıya taşımak için uğraştılar. IMG_0541

IMG_0546

IMG_0547

Yukarı doğru taktıları borudan aşağıya su inmeyince bütün ekledikleri şeylerin aşağıya bakmasına karar verdiler. Çokça zamanlarını alan bu çalışmada vazgeçmeden parçaları söküp tekrar denediler. Islandılar, kurudular ve tekrar denediler. :)

IMG_0548IMG_0550

IMG_0554

İki ders saati içinde yaklaşık olarak 4 litreye yakın su birikti ve çocuklar buna inanamadılar.

Biriktirdiğimiz suları sınıf velilerimizden Hüseyin Aktaş’ın getirdiği varil içine boşalttık. Diktiğimiz sebzeleri sulamak için şimdilik bir köşede bizi bekliyor ve yağmur yağdıkça sular birikmeye devam ediyor.

IMG_7268

Hüseyin Bey’e desteğinden dolayı çok ama çok teşekkür ederiz :)

Bahara Hazırlık

Doğa uykudan uyanıp bahara “Merhaba!” deme telaşındayken biz de saksılarımızdaki toprağı canlandırmak, yiyeceğimiz sebzeleri ekmek için kolları sıvadık.

IMG_0559

IMG_0565

IMG_0566

IMG_0567

Güneş Hanım’ın desteği ile haftaya getirdiği tohumları çimlendirme kaplarında çimlendirmeye başlayacağız. Kendini koruyacak boya ulaştığında alıştıra alıştıra bahçedeki yerlerine dikeceğiz. Ektiğimiz tohumların can suyunu topladığımız yağmur sularından vereceğimizi belirtmeden geçemeyeceğim. :)

 

 

Küçük Grup Çalışmalarımız…

Bu hafta küçük grup çalışmalarımızda bir grup Yalıçapkını kuşu üzerinden “bakmak-görmek” çalışırken bir grup ışıklı masada önümüzdeki haftalarda İstanbul’a göçleri esnasında karşılayacağımız kuşları çizdi, diğer grup ise benimle birlikte rakam yazma çalışması yaptı.

IMG_0569 IMG_0570

IMG_0573

IMG_0580IMG_0581

IMG_0579

IMG_0577

IMG_0589

IMG_0586

IMG_0587

IMG_0588

‘Su Bir Ayna Gibi’

Özge: Su ile ilgili yeni bir keşif zamanı, hazır mısınız?

Masal: Oleyyy!

Özge: Su yüzeyine baktığınızda ne görüyorsunuz?

Masal: Suyu görebilirsin.

Tan: Kendini görürsün.

Ada: Su şeffaf bir şey çünkü.

Masal: Ayna gibi

Luka: Su bir ayna gibi!

Tan: Yansıtıyor yani!

Ela K.: Güneşin ışınları geliyor. Su şeffaf ve bunu bize yansıtıyor. Gökyüzü mavi mesela ve güneş ışınları bunu yansıttığı için biz şeffaf suyu mavi sanıyoruz. Ve bu güneş ışınlarının yansıması bizim suda kendi yüzümüzü görmemize neden oluyor. Sana doğru yansıtıyor.

Çakıl: O hem bizim yüzümüzü yansıtıyor hem de bu güneş suya çarpınca yansımanda renkler oluşturuyor.

Lukas: Güneş böyle yere yansıyor ya kendin ortaya çıkıyor.

Luka: Bu yansıma değil yani gölge.

Özge: Suyun gölgesi olur mu acaba?

Luka: Bu suyun gölgesi değil kabın gölgesi.

Aymin: Ben olacağını düşünmüyorum. Suyun hep kapla birlikte gölgesi olur. Suyu, denizi taşıyamazsın ya!

Özge: Su taşınmayan bir şey olduğu için mi gölgesi olmadığını düşünüyorsun?

Ela K: Tek sebebi bu olamaz?

Aymin: Işığı yansıtan bir şeyin gölgesi nasıl olsun*

Lukas: Işınlar içinden geçiyor işte.

Eren: Elini suya batırırsan, mesela elinin gölgesi oluşur. Ama batırdığın suyun gölgesi oluşmaz.

Ada: Ve ben geçen gün bir şey fark etmiştim.Su aynı zamanda dalgalanan bir şey çarptığında bunun da bir etkisi olabilir.

Ela k.: Dalgalanma titreme demek.

Luka: Daha büyük denizler daha çok dalgalanıyor.

Ada: Rüzgarın etkisi bu. Rüzgar çok olduğunda dalgalanma çok oluyor.

Luka: Doğru fırtına da büyüyor.

Özge: Dalgalanma sadece rüzgarla mı olur?

Çakıl: Tabii ki hayır, bir şey attın diyelim suya dalgalanır. Ya da çarptın diyelim dalgalanır.

Özge: Bunu şu meşhur su kabımızda deneyelim mi?

Aymin: Bunu da yapamayız artık, yok canım!

Özge: Yaparız, yaparız, deneriz. Gel, bak! :) Yağmur yağdıktan sonra da bahçede deneriz.

Luka: Çok çılgın oluyoruz bazen Özge.

Kutunun içine suya nesneler atacaktık ki…

Eren: Ben size söyleyeyim dalgalanmalar yuvarlak olacak.

Ela K.: Sadece yuvarlak olmaz, dalga dalga da olabilir.

Taşı suyun içine bıraktık.

Aymin: Bak yuvarlaklar küçük başlayıp büyüyor.

Oskay: Şu iki dalı batırsana Özge.

Dedikleri gibi önce ince dalı, sonra kalın dalı batırdım.

Lukas: Ee, bu iki dal ama yuvarlakları farklı!

Özge: Batırdığımızda oluşan yuvarlaklar birbirinden farklı mı? Buna neden olan şey ne?

Çakıl: Ağırlık ve hafiflik bunu da etkiliyor olamaz.

Ela K.: Kalınlık ve incelik bence.

Luka: Büyüklük ve küçüklük de olabilir.

Ada: Bunu ne kadar hızlı batırırsan dalgalar da o kadar hızlı olabilir.

Dalları hızla suya batırdık…

Masal: Çok haklıymışsın, Ada ya!

Işık: Bir de bilmiyorum! Görüyor musunuz ama dalganın bitme süresi farklı?

Özge: Bunu nasıl fark ettin? Ne kadar süreyle bitiyorlar?

Işık: İçimden sayabilirim.

Ela K.: Metre olmaz saat olabilir. Ama bunu bilemedim çünkü saatle yaparsan gözün hep saatte olmalı. Bir de bak dakika saat mi, yoksa dakka mı? Ona bakman gerekiyor.

Tan: Dakika ve dakka aynı şey.

Eren: Saniye demelisin.

Ela K.: Ah, evet! Bir de dalga saniye mi sürüyor, dakka mı sürüyor, saat mi sürüyor?

Tan: Bu olsa olsa saniye olur ,hemen duruyor çünkü.

Çakıl: Kutumuz daha büyük olsaydı, saat bile sürebilirdi.

Aymin: Yanında sayın bence ama aynı şekilde. Bunu anlarsın o zaman.

Lukas: Biri 123456 diye hızlı hızlı sayıp diğeri 1 2 3 diye yavaş yaparsa sonuç doğru olmaz.

Dalları, nesneleri suyun içine atarak saymaya ve dalgalanma sürelerini hesaplamaya başladılar.

Masal: Attığın şeyi nasıl atarsan dalgalanma öyle oluyor?

Bu denemeleri yaparken birden Luka bir şey fark etti!

Luka: Ya, bu dal kırık gibi oluyor siz batırınca! Ne tarafından baksam hep kırık hep kırık!

Ada: Bu bizim bakış açımızla ilgili olabilir demiştik.

Tan: Sopa şöyle oluyor (eliyle zikzak işareti yaptı)

Luka: Dur bir de şöyle bakayım.. Hala kırık!

Eren: Sopa önde ve kırık gibi.

Diğer çocuklarda farklı şekillerde kutuya bakmaya başladılar…

IMG_7227

Çakıl: Bunun sebebi yansıma. Dal kırılmıyor ama bize öyle yansıtıyor.

Tan: Bu yansıma da amma çok şey yapıyormuş canım..

 

 

 

 

 

minik kaplanlar 3. çeyrek 5. hafta

Bu hafta çember saatlerimizde arkadaşlarımızın getirdiği kitapları incelemeye devam ettik. Geçen haftalarda giriş yaptığımız bir konu olarak “zamanı ölçme” kavramıyla ilgili Dila arkadaşımız sınıfa bir metronom getirdi. Metronomun nasıl kullanıldığını, bir ritim ölçme aracı olduğunu konuştuk, çeşitli denemeler yaptık. Aslında metronomla da zamanı ölçebileceğimize karar verdik.

 

IMG_2895   IMG_2894         IMG_2896

 

IMG_2909   IMG_2908

 

IMG_2907   IMG_2910

 

 

Okuma yazma çalışmalarımızda bu hafta sadece h sesini öğrendik. Cuma günü okulumuzda yaşanan elektrik kesintisinden dolayı diğer sesimiz olan f sesini pazartesiye bıraktık. Haftaya önümüzdeki 3 sesi bitirmeyi planladık.

 

IMG_2995  IMG_2996  IMG_3035   IMG_3036     IMG_2993  IMG_2992

Matematik çalışmalarımızda çıkarma işlemi alıştırmalarına ve problemlerine devam ettik.

 

IMG_3028   IMG_3025   IMG_3024   IMG_3029   IMG_3030IMG_3034  IMG_3032

Fırat ile İstanbul Modern sergimizi gerçekleştirdik

 

IMG_2914   IMG_2918   IMG_2960  IMG_2915

 

Geçen hafta Dora arkadaşımızın getirdiği “mutluluğa boya beni” filmini bitirdik. Hepimizin çok sevdiği bir film oldu, çok da öğreticiydi bizler için.

IMG_3016

Geçen hafta Çınar arkadaşımızın annesiyle beraber yaptığı kek ile başlayan ev içi sorumluluk ve üretim etkinlikleri arkadaşlar arasında ciddi bir etki yaptı. Bu hafta da Can ve Emir arkadaşlarımız aileleriyle birlikte yaptıkları kekleri bizlere getirdiler, yapım sürecini anlattılar.

IMG_3019   IMG_3039

 

IMG_2994    IMG_2987  IMG_2997

 

Eğlence Sınıfı mart 2.Hafta

Sevgili Eğlence Sınıfı Velileri,

 

Eğlence Sınıfına bu hafta Oktay Deirn’in anneannesi Nigarin konuk oldu. Aile sunumlarından tanıdığmız Nigi, bizlerle sağlıklı atıştırmalıkları nasıl keyifle hazırlayabileceğimizi uygulamalı gösterdi. Bizlere de bunları uygulamak ve keyifle yemek kaldı.

 

IMG_9207 IMG_9209 IMG_9210 IMG_9211 IMG_9212 IMG_9213 IMG_9214 IMG_9215 IMG_9216 IMG_9224 IMG_9223 IMG_9225 IMG_9234 IMG_9233 IMG_9232 IMG_9229 IMG_9228 IMG_9227 IMG_9226 IMG_9235 IMG_9236 IMG_9237 IMG_9238 IMG_9240 IMG_9248 IMG_9247 IMG_9246 IMG_9245 IMG_9244 IMG_9243 IMG_9242 IMG_9249 IMG_9251 IMG_9250 IMG_9252 IMG_9253 IMG_9254 IMG_9255 IMG_9262 IMG_9261 IMG_9260 IMG_9259 IMG_9258 IMG_9257 IMG_9256 IMG_9263 IMG_9270 IMG_9271 IMG_9264 IMG_9265 IMG_9272 IMG_9273 IMG_9266 IMG_9267 IMG_9274 IMG_9275 IMG_9268 IMG_9269 IMG_9276 IMG_9281 IMG_9280 IMG_9279 IMG_9286 IMG_9285 IMG_9284 IMG_9295 IMG_9301 IMG_9300 IMG_9299 IMG_9298 IMG_9305 IMG_9306 IMG_9307 IMG_9308 IMG_9309 IMG_9310 IMG_9304 IMG_9297 IMG_9296 IMG_9316 IMG_9317 IMG_9318 IMG_9324 IMG_9325 IMG_9323 IMG_9322 IMG_9321 IMG_9320 IMG_9319 IMG_9336 IMG_9335 IMG_9334 IMG_9341 IMG_9340 IMG_9342 IMG_9343 IMG_9344 IMG_9345 IMG_9346 IMG_9347

 

 

Nigi, ayrıca bizlere eski saat parçalarından yapılmış bir robot ve motosiklet örnekleri de getirdi.

 

IMG_9220 IMG_9221 IMG_9219 IMG_9217 IMG_9218

 

8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla bizler sınıfımızda “Diren” isimli filmden kesitler izledik. Üzerine çember sohbeti yaptık. Kadınların haklarını almak için ne zorluklar yaşadığını ve hangi aşamalardan geçtiğini konuştuk. Filmden sonra yaptığımız araştırmalarda diğer ülkelerin kadınlarının hangi tarihlerde oy kullanma hakkını elde ettiğini öğrenince 2015 yılı- Suudi Arabistan bilgisi bizi çok şaşırttı. Bu konunun neden daha önemli olduğunu göstermiş oldu.

 

IMG_9202 IMG_9201

 

 

 

Matematik dersimizde “dört işlemli problemler, hız problemleri ve yaş problemleri” üstünde dururken Türkçe dersinde “duygusal ve abartılı ifadeler” konusuna devam ettik.

 

Herkese keyifli bir hafta diliyorum.

 

Minyonlar Sınıfı – Mart 2. Hafta

Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz hafta Minyonlar ile matematik derslerinde “Problemler”i çalışmaya devam ettik. Bu hafta da problemleri çalışıp sonraki hafta “Kesirler”e geçiyor olacağız.

Tükçe derslerinde geçtiğimiz hafta “Dikte” çalışması yaptık. Aynı zamanda yaratıcı yazı çalışması ve kitapçık çalışmasını tamamladık.

thumb_IMG_4156_1024 thumb_IMG_4157_1024 thumb_IMG_4155_1024 thumb_IMG_4154_1024thumb_IMG_4084_1024 thumb_IMG_4083_1024

 

Geçtiğimiz hafta salı günü okulumuza Müzik öğretmeni Öznur Öğretmen’in bir arkadaşı çocuklara klarneti tanıtmak için geldi.

thumb_IMG_4057_1024 thumb_IMG_4056_1024

Havaların güzelleşmesini fırsat bilen Minyonlar, oyun saatini bahçede geçirmeyi tercih ettiler. :) Bir de sanat gezimiz vardı. :)

thumb_IMG_4049_1024 thumb_IMG_4050_1024thumb_IMG_4147_1024 thumb_IMG_4149_1024 thumb_IMG_4144_1024 thumb_IMG_4143_1024 thumb_IMG_4142_1024 thumb_IMG_4141_1024 thumb_IMG_4115_1024 thumb_IMG_4113_1024 thumb_IMG_4106_1024 thumb_IMG_4101_1024

 

Sınıfımızdan Ahmet’in doğum günüydü. Sınıf rutinimiz olan kutlamamızı da bu sefer Ahmet için gerçekleştirdik.

thumb_IMG_4209_1024 thumb_IMG_4208_1024 thumb_IMG_4207_1024 thumb_IMG_4206_1024 thumb_IMG_4205_1024 thumb_IMG_4204_1024

 

Geçtiğimiz hafta yaşanan teknik bir arızadan dolayı paylaşamadığım notlarım bu kadar.

Cuma günü yeniden görüşmek üzere:)

Sevgiler,

Emel,

 

neler su sıçratır, neler su sıçratmaz?

Lukas: Tamam tamam anladım. Sen bize bunlardan hangisi yüzer? Diye soracaksın. Ben biliyorum tüy yüzer yaprak yüzer..

Özge: Bilmem bakalım onu mu soracağım

Luka: Geçen gün onu sordu bir daha sormaz. Özge bize hep farklı farklı sorular soruyor.

Özge: :) Eğer hazırsanız başlayalım. Bu ara ne kadar su ile ilgili konuşur olduk.

Eren: Sanırım bu konudayız şimdi.

Lukas: Bunlar ne için?

Özge: Geçen gün batma ve yüzme ile ilgili konuşurken hatırladığım kadarıyla suya atılan şeyin su sıçrattığını Luka fark etmişti. İşte bende bunu hazırladım atılan şeylerin su sıçratması ile ilgili konuşalım diye. Bazı doğal malzemeler (tüy,yaprak,taş,kozalak,deniz kabuğu, yenmiş kozalak) getirdim. Bunlardan hangileri su sıçratır ya da sıçratmaz?

Luka: İzmir’den gelen tüy bu bunu deney yapamayız.

Özge: Kurur çok sorun olmaz diye düşünmüştüm.

Luka: Oh tamam evet kurur kuru

IMG_0343

Lukas: Yaprağın su sıçratmayacağını düşünüyorum. Çünkü yaprak o kadar da ağır değil.

Luka: Bence taş kocaman bir su sıçratma yapar. Çünkü taş çok ağır.

Aymin: Bence şöyle şimdi suya yavaşça koyarsan hiçbiri su sıçratmaz. Bir yavaş koyma nedeni bunun bir de hızlı koyma nedeni var. Yüksekten atarsan hızlı olur. Bir şeyi yere atarsan çok ses çıkarır yavaşça yere bırakırsan ses çıkarmaz. İşte bunun gibi.

Özge: Ağırlık ve hafifliğe ek olarak bırakıldığı yüksekliğin buna etkisi olduğunu düşünüyorsun.

Ada: Bülent dayımın doğum günü olduğu gün biz sahile gitmiştik. Lebron da aynı zamanda gezmeye çıkmıştı. Babamla taş sektirmiştik ve ben hatırlıyorum taş atılırsa mutlaka su sıçratır.

Lukas: Zaten yaprağı yukarıdan atarsan havada süzülür hiçbir şey olmaz.

Ada: Yani bence yüksekliğin bir şeyi olmayabilir.

Luka: Kozalak atarsan hiçbir şey olmaz. Kozalak suyun üstünde yüzer. Sıçratma az olur.

Oskay: Şimdi tüy var ya o tüyü üsten atarsan yönünü değiştirip başka yöne gider.

Lukas: Yaprakta olduğu gibi yani yüksekliğe çıkarırsan süzülme olur.

Luka: Uçma bu.

Tan: Ben ağır şeylerin su sıçrattığını düşünüyorum. Hafif şeyler su sıçratmaz. Su atınca içine su alan şeyler de su sıçratmaz.

Çakıl: Kozalak ve yenmiş kozalakta farklı su sıçratır.

Eren: Yenmiş kozalak daha fazla su sıçratır. Çünkü yenmiş kozalak artık taş gibi içine su gelecek yeri yok.

Masal: Bunu deneyelim mi?

Lukas: Asıl yenmemiş kozalak daha çok su sıçratır. Çünkü kozalağın bu yapraklarına çarpar.

Ela K.: Mesela bu taş daha çok su sıçratabilir. Ama mesela tüy ve yaprak su sıçratmayabilir. Çünkü onlar düşerken alttan hava geldiği için hava geçemez ve yönleri değişebilir.

Masal: Hadi bunları tek tek deneyelim.

Sırayla bütün doğal malzemeleri denemeye başladık..

Özge: Aymin taşı atarken yükseklik etkisini dener misin?

Aymin: Yukarıdan bırakıyorum…. Aşağıdan bırakıyorum…

Luka: Yukarıdan olunca bizi ıslatacak kadar çok sıçrıyor.

Aymin: Her yerim ıslandı :)

IMG_0346

Özge: Lukas tüyü atarken senin dediğin şeyi deneyelim bakalım yön değişir mi?

Ela K.: Bu benim de fikrimdi.. Bak bak şimdi yön değişecek söylediğim gibi.

IMG_0348

Özge: Hadi şimdi taş ve deniz kabuğunu deneyelim..

Luka: Taş daha az sıçratır.

Çakıl: Bu nasıl attığınla ilgili

Özge: Nasıl attığım derken açıklar mısın?
Çakıl: Dik atarsan farklı geniş atarsan farklı

Eren: Dik atarsan eşit su sıçratır nerdeyse..

Tan: Yüzeyi farklı

Eren: Ve içine su girecek (deniz kabuğu)

IMG_0351

Özge: Hadi şimdide yenmiş ve yenmemiz kozalağı deneyelim..

Tan: Yenmiş kozalak daha çok demiştim..

Çakıl: deneyelim mi..

Eren: Yenmemiş sanki daha çok..

Çakıl: Bir daha atıyorum..

Bahçede buldukları hatta her buldukları malzemelerle denemeler yaptılar :)

IMG_0360 IMG_0356

IMG_0353

IMG_0358

IMG_0366

 

 

 

bu haftanın ‘bakmak görmek’ çalışmaları..

Bu hafta daha önce sınıfta denemediğimiz iki şekilde bakmak görmek çalışması yaptık.

İlki bloklarla sınıfa hazırladıkları kalenin çizimi oldu. Çok sayıda farklı şekilde blok ile kurulmuş bu kalenin çiziminde hepsi bir başlangıç noktası seçti ve ellerinden geldiğince kalenin tüm duvarını tamamlamaya çalıştılar. Bu süreçte hepsinin blokların şekil farklılıklarını çizimlerine yansıttıklarını ve çizerken kaldıkları yeri unutmadıklarını gözlemledim.

IMG_0323

IMG_0327

IMG_0337

IMG_0340

IMG_0342

Diğer çalışmamız da ise kendi eylemlerinin yer aldığı fotoğrafları çizdiler…

IMG_0465

IMG_0463

IMG_0467

IMG_0469

IMG_0470

IMG_0474IMG_0474

minik kaplanlar 3. çeyrek 4. hafta

Bu haftamız geçen haftaların konuları olan ateşin icadı ve zamanı ölçme konularını tartışarak geçirdik.  Bir arkadaşımızın sorusu üzerine ortaya çıkan ayak izimizi nasıl ölçebiliriz ve sınıfa nasıl taşırız konusu bizlerin bu hafta ki etkinliği oldu. Bir ders saatimizi ayak izini nasıl ölçebileceğimiz ve taşıyabileceğimiz üzerine bahçede denemeler yaparak geçirdik. Dila arkadaşımız bulduğu bir kaba toprak doldurarak sonrasında doldurduğu toprağın üzerine basarak yaptığı deneme bizlere kalıp çıkarmakla ilgili bir fikir verdi.

 

IMG_2810  IMG_2783  IMG_2774

Okuma yazma çalışmalarında 5. Grup harfleri olan g ve p seslerini öğrendik. hızlı okuma etkinlikleri ve ilk kez okunana metnin sorularını cevaplama etkinlikleri yaptık. Bu bakmadan yazma yani dikte çalışmalarımız için ilk adımımız oldu.

IMG_2841   IMG_2842

matematik çalışmalarında çıkarma işlemine giriş yaptık ve toplama işlemi etkinliklerimizi tekrarladık.

 

IMG_2843    IMG_2796

Diğer gezegenlerin ay kadar dünyamıza yakın olduğunda nasıl görüneceği üzerine bir kısa video seyrettik ve bu konuyu tartıştık.

 

IMG_2778  IMG_2779

 

 

Dora arkadaşımız kendi bulduğu bir dili bizlere sundu.

 

IMG_2792

Çınar arkadaşımız evde annesiyle beraber kek yaparken yaptığı video çekimini ve yaptıkları kek i bizlere getirdi. Hem kekimizi yerken hem de Çınar arkadaşımızdan kek tarifi dinledik. Ev de sorumluluk alma, anne ve babalarımızla beraber bir şeyi yapma üzerine konuştuğumuz bir ders saati oldu. Hem toplumsal cinsiyet rolleri hem de ev içi sorumluluk almak konusunda geliştirici bir örnek oldu. Bu örnekleri çoğaltmak istiyoruz.

 

IMG_2795   IMG_2798

 

IMG_2797

Her Cuma son saat yaptığımız Charlie Chaplin izleme saatimiz yerine Dora arkadaşımızın getirdiği bir animasyon olan “mutluluğa boya beni” yi izledik. Zaman yetersizliğimizden dolayı filmi bitiremedik fakat haftaya bitirmeyi planlıyoruz. Yarım bırakılmış bir tablonun içinde boyaması bitmiş karakterlerin  henüz boyanmamış karakterler üzerine kurduğu baskıyla buna karşı olanların tabloyu bitirmesi için ressama ulaşmaya çalışmasının hikayesi. Hem adalet hem ötekileştirme hem de görsel sanatlar üzerine güzel bir film.

IMG_2828

 

IMG_2776   IMG_2777  IMG_2767

 

IMG_2764    IMG_2780   IMG_2840