canlı ihtiyaçlarını gözlemlemek için bir deney..

Özge: Geçen gün hangi konular üzerine konuşmuştuk bana hatırlatır mısınız?

Ela K.: Canlı neye denir cansız neye denir diye konuşmuştuk.

Temmuz: Grafik yapmıştık bir de.

Özge: Peki bana bir örnek verebilir misiniz?

Luka: İnsan canlı mesela ama insanın ayakkabısı cansız.

Çakıl: Ağacın üzerindeki yaprak canlı ama yere düşmüş yaprak cansız.

Özge: Bu ayrımı neye göre yapıyorduk?

Eren: İhtiyaçları varsa canlı ihtiyacı yoksa cansız demiştik.

Ada: Canlıların her şeye ihtiyacı olur çünkü.

Masal: Nefes almak bir ihtiyaç mesela.

Çakıl: Görmek

Tan: Düşünmek

Temmuz: Yemek yemek ve çorap giymek

Lukas: Dokunmak

Işık: Hareket etmek

Çakıl: Bu ihtiyaçlar olursa canlı bir şey büyür.

Tan: Ağaç gibi ya da bitki gibi

Özge: Bir bitkiyi düşünecek olursan büyümek için nelere ihtiyaç duyar?

Eren: Güneş ışığı

Defne: hava ve nefes almak

Özge: Ela bitkinin büyümesi için nelere ihtiyacı var?

Ela E.: Suya ihtiyacı var

Temmuz: Ve gübre

Özge: Bu ihtiyaçlardan biri bitkiye verilmezse neler olur?

Ada: Ölür ki o yaşamaz.

Oskay: Çürüyebilir.

Çakıl: Hayır bence biri verilmezse bir şey olmaz.

Eren: Bikiye su vermezsen susamaktan böyle bayılacak gibi olur. Çok yavaş büyür.

Aymin: Hava olmazsa hiç büyümez ama düşünsene sen nefes alamıyorsun.

Luka: Ya da mesela çok su verdin. O zaman karnı çok doyar.

Asya: Güneş ışığı olmasa diyelim yine de büyür. Bu onu öldürmez.

Ela K: Hayır bence ölür çünkü onun gelişmesi için ışığa ihtiyacı var.

Masal: İhtiyaçlar olmazsa olur mu? Olmaz olmaz.

Eren: Ama bence de ölmez. Bir şey söyleyeceğim ormanda bazıları gölgede kalıyor ama ölmüyor. Çünkü aşağıdan su alıyor.

Tan: Ama Leylalardaki bitki ölmüştü güneş almadığı için. Yani D vitamini yok.

Ela K: Asla bitki yetiştiremezsin bu ihtiyaçları vermezsen.

Oskay: Ben öyle düşünmüyorum.

Defne: Özge sen bize söylesene ne olur? Çürür mü ölür mü?

Lukas: Sen bilirsin anlat

Özge: Bilmiyorum bu sorunuzun tam yanıtını. Ama size sadece şunu söyleyebilirim bunu deneyerek ve gözlemleyerek bulabilirsiniz.

Asya: Deney gibi mi?

Özge: Evet deney gibi.

Luka: Vay canına.

Tan: Özge ne güzel. Şimdi biz deney yapalım hadi.

Özge: Peki nasıl bir deney olacak bu? Önce bunun adımlarını belirlemeliyiz.

Luka: Güneşli bir günde mesela tüm perdeleri kapatıp deneyebiliriz.

Temmuz: Ya bütün bitkilerimiz ölürse.

Çakıl: Bu iyi bir fikir değil.

Ela K.: Bunu bir tanesine deneyebiliriz. Yoksa hepsi ziyan olur.

Aymin: Bakın şimdi bir tane kutu alacağız ona bitkiyi ekeceğiz. Ama sakın güzel bir bitki olmasın. Çünkü ben güzel şeylere kıyamıyorum. Ona su vermeyeceğiz. Sonra bi kutu daha alacağız ona hava vermeyeceğiniz.

Ada: Aaa evet evet biri de karanlıkta kalsın.

Aymin: Ben anlatıyordum Ada.

Ada: Tamam evet ama çok heyecanlandım.

Tan: Gübre yaptıkça da koyarız.

Özge : Kaç tane kutu lazım?

Eren: Hava için su için karanlık için yani 3 tane.

Defne: Ve bitki almamız lazım.

Masal: Almayalım biz ekelim.

Ada: Fasülye olur biz annemle yaptık.

Özge: Fasülye olabilir iyi bir seçim hem hızlı gözlemlersiniz süreci.

Temmuz: Ve toprak.

Çakıl: Şimdi sen bunları al Özge sonra bize getir.

Bir sonraki ders benden istedikleri malzemeleri hazırladım ve çemberde toplandık.. Ve mecaz anlama gerek kalmadan herkes bu iş için kolları sıvadı :)

IMG_8543 IMG_8544 IMG_8547 IMG_8550 IMG_8552 IMG_8553 IMG_8554 IMG_8555

Özge: Deney kaplarınızı ne sıklıkla kontrol edeceksiniz?

Eren: Tabi her gün.

Ela K.: Sınıf lideri yapsın bunu.

Asya: Üzerindeki işaretlere baksın ve ona göre yapsın ama

Luka: Su çizdim üzerine çarpı koydum. Bu su verilmeyecek demek.

Özge: Tamam herkes kabul ediyorsa sınıf liderinin sorumluluğu olarak verebiliriz bunu.

Çakıl: Ama biz de bakalım.

Özge: Tabi tabi sadece sınıf lideri ihtiyacı karşılayan olacak. Ama tüm sınıf kaplardaki değişimi gözlemlemekten sorumlu.

 

 

 

 

 

kar tanesi adam..

Bu hafta büyük bir heyecanla kar yağmasını beklerken bir yandan da ‘kar nasıl oluşur? karın yağmurdan farkı ne? kar tanelerinin birbirinden farkı’ konuları üzerine konuştuk. Kar taneleri üzerine konuşurken Wilson Bentley ile tanıştık ve onun gibi kar tanelerini fotoğraflayabilmek için bir düzenek hazırladık.

IMG_8503

Bentley gibi kameranın önüne büyüteç yerleştirdik ve istediğimiz detayları çekip çekemediğimizi kontrol ettik. Bir yandan da ışıklı masada kar taneleri çizimleri yaptık. Şimdi her şey hazır kar tanelerini fotoğraflayıp çizmek için kar yağmasını bekliyoruz :)

IMG_8524 IMG_8538 IMG_8541

 

MİNİK KAPLANLAR 11. HAFTA

Sevgili 1-A sınıfı velileri,

İkinci çeyreğimizin  ilk haftasında çember saatlerimiz arkadaşlarımızın çeşitli yazı biçimlerinde yazılan nesneleri sınıfa getirmeleriyle ve ilk uygarlıklar ve alfabelerin yaşamımıza etkisi üzerine konuşmalarımızla devam etti.

Okuma yazma öğretimini aynı zamanda ilk uygarlıklarla bağ kurduğumuz, 5000 yıllık  insanlık tarihinin bir parçası olduğumuz hissini kuvvetlendirdiğimiz bir projeye dönüştürmüş durumdayız. Bu hafta hem uygarlıklar üzerine belgeseller izledik, ilk uygarlıkların dillerine dair örnekleri inceledik, maya, hitit ve sümer dilerinin kullanımına dair ses kayıtları dinledik ve bugün kullandığımız harf ve seslerimizle karşılaştırdık. Kelimelerin dönüşümü üzerine örnekleri tartıştık, bu dönüşümlere dair tahminler yürüttük.  Geçen haftalarda öğrendiğimiz seslerden öğrendiğimiz cümleleri tekrar ettik, okuma çalışmaları yaptık. Yeni bir ses olarak “i” sesini öğrendik.

Sanat dersimizde daha önce incelediğimiz Sümer tabletlerinin benzerlerini bizler de kil kullanarak yaptık. çünkü Sümerler de bu tabletleri yaparken kil kullanmışlardı. bazılarımız hikayelerini resimlerken bazılarımız öğrendiği sesleri tabletleştirmeye karar verdi. daha sonra tabletlerimizi sınıftaki  arkadaşlarımıza anlattık ve sınıfımızda bir köşeye yerleştirdik.

IMG-20161208-WA0000 IMG-20161208-WA0001 IMG-20161208-WA0002

IMG-20161208-WA0003 IMG-20161208-WA0004 IMG-20161208-WA0005

IMG-20161208-WA0006 IMG-20161208-WA0019 IMG-20161208-WA0020 IMG-20161208-WA0021

 

DSC_0288 DSC_0290DSC_0283

DSC_0284  DSC_0287

DSC_0261

Matematik dersimiz de sayıları basamaklara ayırmayı öğrendik.  Tahtada sırayla örnekler çözdük ve çalışma kağıtlarımızla bunu destekledik. başka bir dersimizde hem bir küme hem de bireysel çalışma olarak kümelere büyük fon kağıtlarımızı dağıttık herkesin kendi alanını belirlemesini sağladık ve herbir arkadaşımıza verilen ayrı sayıyı daha önceki örneklerde gördükleri gibi grafik biçiminde basamaklarına ayırmalarını istedik. Hem konunun pekiştirilmesi hem de ileride işleyeceğiz “nesnelerin alan bilgisi” konusuna dair ilk ipuçlarımızı bulmuş olduk.

DSC_0262DSC_0269

DSC_0265DSC_0266DSC_0267DSC_0269

DSC_0270DSC_0271

 

 

 

 

Grade 4

 

Merhabalar,

The Big Storm adlı hikaye kitabımızı ve proje tarzı çalışmalarını bitirdik.

İlk sınavımızı olduk,sonuçlar çok iyi hepimiz çok  sevindik.

 

IMG_9862IMG_9863

Teog sınavına hazırlıklarımız başladı, her hafta bununla ilgili testlerimiz olmaya devam edecek.

IMG_9578

4. Ünitemizde konumuz hayvanlar ve comparative  and  superlative form of adjectives .

Sıfatlar ve sıfatların üstünlük dereceleri öğrenildi.

A snail is smaller than a hamster.

Kızılırmak is the longest river in Turkey.

Bu konuyla ilgili çeşitli çalışma kağıtları yapıldı.

IMG_9575 IMG_9860IMG_9576 IMG_9577

Pair work çalışmaları yapıldı.

IMG_9756 IMG_9758 IMG_9759

Bu konudaki okuma bölümünde  deve kuşlarının en büyük  yumurtalara , Sinek kuşlarının ise en küçük yumurtalara sahip olduğunu öğrendik . Yumurtaların yapısını inceledik.

The shell is hard and protect the chick.

The folk has food for the chick.

Chinchillas and Scorpions başlıklı cardları okuduk ve bu iki hayvandan hangisinin bakımının daha kolay olduğunu konuştuk.

“Helping animals in danger” adlı texti okuyarak Monarch Butterflies (Hükümdar Kelebekler) kuşlar gibi göç ettiğini öğrendik ve videodan bu göçü izledik.

 

Grade 3

Merhabalar,

2.Ünitemizdeki piknik konulu DVD çalışmamızdan yola çıkarak “Healthy Living” sağlıklı yaşam temalı 2 ders yaptık. Öncelikle video dan sağlıklı yaşam nedir nasıl olmalıdır konularını işledik ve bununla ilgili sağlıklı ve sağlıksız yiyeceklerle ilgili video oyunu oynadık.

IMG_9720IMG_9718

IMG_9681IMG_9682

Daha sonra sağlıklı  yaşam ile ilgili proje çalışması yapıldı.

IMG_9726IMG_9725IMG_9742IMG_9724IMG_9739IMG_9741

IMG_9743

Bu hafta “Young Animals “adlı kitabımızı okumaya başladık.

IMG_9968IMG_9970

3. Ünitemizde “There is ,there are ” kalıbını , ” Prepositons of Place ” ve “Places” konularını  işliyoruz .

There is a restaurant next to the bank. We eat good meals in this restaurant.

In the post office ,we  send postcards and parcels .

When you need money , you can go to the bank.

IMG_9400IMG_9956IMG_9958IMG_9957IMG_9953            IMG_9870

Pair work çalışmasında öğrenciler aktivite kitaplarındaki çalışma kağıtlarını kullanarak birbirlerine sorularını sordular,

A:Is it near the stable?

B: No, it isn’t.

Is it between the bank and the park?

Yes, it is.

IMG_9871 IMG_9872 IMG_9873 IMG_9874

Grade 2

Merhabalar,

Müzik aletlerini tanıdık ve cümle içinde kullandık;

I can stroke the violin.I can shake the maracas. I can blow the flute.  I can hit the drums.

IMG_9677 IMG_9676

3. Unitemizde konumuz “Clothes” ve “Present Continuous Tense”Kıyafetler ile ilgili kartları kullanarak giysiler konusuna giriş yapıldı. Kitaplarımızda bununla ilgili çeşitli pekiştirme çalışmaları yapıldı. Hangi mevsimlerde ne çeşit kıyafetler giyiliyor konuları işlendi.

What is she wearing?

It is  a sunny day. She is wearing a green T-shirt and yellow shorts. She is wearing sun glasses and sandals.

It is winter.The weather is cold.He is wearing a blue scarf, a wooly hat, gloves.He is wearing a coat.

IMG_9875 IMG_9877 IMG_9878 IMG_9885

Pair work çalışmasında aktivite kitaplarından kesmiş oldukları kız ve erkek figurlerini istedikleri gibi giydirerek kıyafetleri boyadılar ve daha sonra birbirlerine sorular sordular.

A: Boy or girl?

B: Boy. He is wearing  a scarf, wolly hat, gloves and boots.

A: Is it winter?

B: Yes, it is.

IMG_9887 IMG_9888 IMG_9889

İki öğrencinin okul kıyafetleri ile ilgili kısa  text okunarak ona göre öğrencilerin kıyafetleri boyandı ve “True,False” çalışması yapıldı okuduğunu anlama açısından çok yararlı bir çalışma olmuştur. Text reading  aynı zamanda telaffuzlarını geliştiren bir çalışmadır.

IMG_9972 IMG_9973

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories sitesinden “My Favourite Clothes” adlı hikayeyi izlediler ve bununla ilgili izlediğini anlama çalışmaları yaptılar.Bu çalışmaların içeriğinde;  kelime ve resim eşleştirme, hikaye ile ilgili yarım cümleleri tamamlayan diğer cümle ile ilgili  cümle eşleştirme çalışması yapıldı.

*I’m taking your old clothes…     …to the charity shop.
* The slippers are still OK though.  Peter bought these for me.

Grade 1

Merhabalar,

Feeling konumuzda  en  son olarak  maskeler yaptık maskelerin bir yüzü happy face diğer yüzü ise sad face olarak tasarlandı ve öğrencilerimize  sorulan sorulara yanıt almak için bu maskeleri kullanmaları söylendi  sorular;

How do you feel  when  you get a present?

How do yu feel when you are have a nice day?

How do you feel when you watch a cartoon film?

How do you feel when you are hungry?

 

IMG_9755IMG_9683 IMG_9686

Bu ünitede izlediğimiz hikaye “Pinocchio” oldu. Videodan hikayemizi izledikten sonra çeşitli sorulara yanıt verdiler,

-Who are  the main characters? – Pinocchio-Gepetto-Blue Fairy vb.

 

IMG_9689IMG_9690

Pinocchio ile ilgili çalışma kağıtlarında hikayede geçen çeşitli karakterleri isimleriyle eşleştirdiler ve counting çalışmaları yaptılar.

IMG_9710 IMG_9711 IMG_9712 IMG_9744

“Hello Clunck” adlı hikaye kitabımızı bitirdik ve biz de hikaye kitabı yaptık.Hikayemizde geçen karakterleri ve kitapta gördükleri nesneleri resimlediler ve bize sundular.

In the story ,there is a robot ,its name is Clunck, gibi

IMG_9747 IMG_9748

IMG_9752IMG_9751IMG_9749IMG_9750

4. Unitemizde konumuz  “What happens when it is windy” Hava durumu ve hangi hava koşullarında hangi kıyafetleri giyeriz , hangi oyunları oynarız,hangi mevsimde hava durumu nasıl gibi konuları öğrendik. Videodan öğrendiğimiz hava durumu ile ilgili şarkı ve hareketleri çok eğlenceliydi.

How is the weather like?

It is cloudy and windy.

What can wear when the weather is rainy?  We can wear raincoat and boots.

How is the weather in winter? It is snowy.

How is the weather in spring? It is warm.

What can we do when it is windy? We can fly kites. We can surf.

IMG_9827IMG_9824

Hava durumu il ilgili kartları eşleştirme oyununda çok eğlendik. Kitaplarımızda bu konu ile ilgili çalışmalar yaptık.

IMG_9826  IMG_9833 IMG_9834  IMG_9882

 

IMG_9916IMG_9913IMG_9919

Her ünitede olduğu gibi bu ünitede de ” Good Behaviour, Bad behaviour ”  başlığında insanlara yardım etme konusu işlendi. Aradığı bir nesneyi bulamayan kimselere özellikle de yaşlı insanlara yardım canlandırıldı, seçtiğimiz nesneler sınıfta en çok sevdiğimiz oyuncaklarımız oldu.

“Where is my Pink Panther? ”

“Here you are.  Good job, thank you.”

IMG_9907   IMG_9901

En severek oynadığımız oyun ise hava durumunu canlandırma ve tahmin etme oyunu oldu. Gönüllü öğrenciler hava durumunu canlandırdı ve arkadaşları  tahmin etmeye  çalıştılar.

“How is the weather like?  “It is foggy.

IMG_9935 IMG_9936 IMG_9938 IMG_9940 IMG_9942

Mevsimleri anlatan video izledik.Hangi mevsimde hava durumu nasıl öğrendik.

IMG_9950 IMG_9951

En sevdikleri mevsimi ve hava durumunu resimleyerek anlattılar.

It is spring, It is rainy and  there is a rainbow in the sky.

IMG_9975 IMG_9982 IMG_9986 IMG_9988

Kindergarten

Merhabalar,

Senses “Duyular ” konumuzu body parts vücudumuzun bölümleri konusunda ele aldık ve kullandığımız cümleler ;

We can see with our eyes, We can taouch with our hands

We can hear with our ears, we can taste with our tongue vb

Daha sonra bu konuyla ilgili çalışmalar yaptık

.IMG_9664IMG_9665

 

IMG_9697IMG_9696

Bu çalışmalarımızı anlattık

IMG_9669IMG_9670

Feely hand projemizde dokunma organımız elleri dilediğimizce süsledik

IMG_9738IMG_9734IMG_9737IMG_9732IMG_9733

 

Ellerimizle neler yaptığımızı anlattık; we can touch,we can hold a paper

we can catch a ball gibi cümlelerle çalışmamızı tamamladık.

Her konuda olduğu gibi sıra harflerimizi tanımaya devam etmeye geldiğinde bu kez g, h ve i  harflerini,çıkardığı sesleri tekrar ettik , elimizle havada bu harfleri çizdik ve daha sonra şimdiye kadar öğrendiğimiz harflerle başlayan fotoğrafları keserek ilişkili olduğu harflerin altına yapıştırdık.

IMG_9704IMG_9705IMG_9703IMG_9706

“The Scarecrow” adlı hikayeyi kitabımızdan dinledikten sonra biz de  scarecrow  yaptık .

IMG_9838IMG_9839IMG_9840

4. Unitemizin konusu “Transport” idi ve önce taşıtları fotoğraflarıyla birlikte tanıdık, nasıl okunduklarını öğrendik.

IMG_9845IMG_9843

Daha sonra ünite kartlarımızı kullanarak karşılıklı soru sorduk ve yanıtladık (Pair work)

“Do you have a car?” “Yes, I do.”

“Do  you have a motorbike?” No, I don’t.

IMG_9851IMG_9849IMG_9847IMG_9894

Daha sonra modes of transport başlığı ile hangi taşıtların,karada,havada,denizde ve ray üzerinde gittiğini öğrendik.Önce videoda izledik ,çalışma kağıtlarında ilgili başlıkların altına doğru aracı yapıştırdık.

IMG_9898IMG_9900

We can travel on road. A car is a land vehicle.

We can travel in the air. A plane is an air vehicle.

We can travel on the water. A ship is a water vehicle.

IMG_9856IMG_9868

IMG_9928IMG_9929IMG_9922IMG_9930

Çalışma kağıtlarımızda yapılan çalışmalardan birisi de kendilerine verilen hava,su ve yol çizimlerinde kendileri de öğrendikleri taşıtları çizerek boyadılar.

IMG_9964IMG_9963

“The wheels on the bus” şarkısı da ünitemizin olmaz ise olmazlarındandı , şarkıyı keyifle söylediler.

IMG_9966

MAVİ ŞİMŞEKLER 2.HAFTA

Merhaba Mavi Şimşekler Sınıfı velilerimiz,

Geçen hafta başladığımız cümle ile ilgili çalışmalarımıza bu haftaki Türkçe derslerimizde de devam ettik. Bu hafta hece- kelime- cümle ayrımı üzerine yoğunlaştık ve  Türkçe kitapçıklarımızda soru cümleleriyle ilgili çalışmalar yaptık. Yazı derslerimizde bir öykü tamamlama çalışması yaptık.

WhatsApp Image 2016-12-09 at 11.31.07 (1)                                                      WhatsApp Image 2016-12-09 at 11.31.05 (1)

WhatsApp Image 2016-12-09 at 11.31.05                                                                                                                     WhatsApp Image 2016-12-09 at 11.31.07 (2)

Proje derslerimizde “kompost” u öğrendik. Önce kompostun ne olduğunu anlamaya çalıştık. Komposta neden ihtiyacımız var? Kompost nelerden oluşur? Okulumuza kompost gerekli mi?

Kompost hazırlarken içine neleri atabiliriz, neleri atmamalıyız? sorularını birlikte araştırdık ve tartıştık.

Matematik dersinde sayıları büyüklük, küçüklük ve eşitlik durumuna göre karşılaştırma, çift sayıları ve tek sayıları işledik. Önce somut örneklerle başlayan çalışmalarımıza matematik kitapçıklarımızla devam ettik. Artık sayılar dünyasını zihnimize de taşıyoruz. Sayıların tahmini çokluğu üzerine tahminler üretebiliyoruz:)

Sizlere iyi hafta sonları diliyoruz.

Şenay ARSLAN SOYALTIN & Zühre ŞİMŞEK

 

Eğlence Sınıfı Aralık 1.Hafta

Sevgili Eğlence Sınıfı Velileri,

 

Eğlence Sınıfı olarak bu hafta oldukça hareketli günler geçirdik. Türkçe ve matematik derslerine kaldığımız yerden devam ettik. Bu hafta problem kurma ve problem çözme üzerine çalıştık. Önce verilen bilgileri kullanarak problemler kurduk ardından bu problemleri çözdük. İkinci aşama olarak ise kendimiz bilgileri belirleyip buna uygun olarak problemler kurduk. Gelecek haftadan itibaren çıkarma işlemine başlayacağız.

IMG_20161208_143010 IMG_20161208_143022 IMG_20161208_143036 IMG_20161208_143048

 

Türkçe dersinde eylemleri incemeleye başladık ve eylemi iş, oluş, durum gibi kavramlara göre sınıflandırmalarını yaptık. Ayrıca yine eylemleri zamana göre ve kişilere göre çekimledik. Gelecek hafta bu konularla ilgili pratik yapmaya devam ediyor olacağız.

 

IMG_20161205_092616 IMG_20161205_092602 IMG_20161205_092531 20161209_113718 20161209_113704 IMG_20161205_092627 IMG_20161206_153712

Feb Bilgisi dersimizde İskelet Sistemimizin sağlığı konusuna baktık. Uygun duruş, eğilme ve kalkma hareketlerini yaparken dikkat edilmesi gereken hususlar, beslenmemizin iskelet sistemimizin sağlığına etkileri üzerine konuştuk.

20161209_100352 20161209_100401 20161209_100425 20161209_100433 20161209_100439 20161209_100443 20161209_100448 20161209_100453 20161209_101158 20161209_101210

 

 

Aynı zamanda FenLab dersinde kaslarımızın ters çalışmasını anlatmak üzerine bir etkinlik yapıldı.

 

IMG_20161207_134344 IMG_20161207_134331 IMG_20161207_134354 IMG_20161207_134411 IMG_20161207_134419

Bu hafta köşelerimizde şöyle bir değişikliğe gittik: geçtiğimiz haftalkardan farklı olarak bu hafta köşelerimizi eğlence sınıfından 3 kişi hazırladı. Bizlerde keyifle köşeler üzerine çalıştık. Gelecek hafta bu uygulamaya devam etme kararı aldık.

 

20161209_113642 20161209_113647 20161209_113700 20161209_113652 20161209_113704 20161209_113718 20161209_113629 20161209_113623 20161209_113635

 

 

Ayrıca bı hafta sınıfımızda bizlerinde muhtemelen okul sıralarında keyifle yaptığı mektuplaşma geleneği başladı. Birbirlerine notlar yazarak konuşmalar başlatan Eğlence Sınıfı’nın keyfi görülmeye değerdi.

 

IMG_20161206_154104 IMG_20161206_154036 IMG_20161206_154018 IMG_20161206_154010 IMG_20161206_154003 IMG_20161206_153952 IMG_20161206_153851

 

 

Herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum…

 

Sevgilerle

 

Gizem Tuğçe Tayhan